Kaip sėkmingai administruoti įmonės Facebook paskyrą?

Kaip sėkmingai administruoti įmonės Facebook paskyrą?

Kodėl-verta-perkurti-elektroninę-parduotuvę

 

Jei susirūpinote, kaip sėkmingai administruoti įmonės Facebook paskyrą, visų pirma, turite žinoti, koks yra geriausias laikas Facebook postams kelti. Apie tai mes rašėme savo Facebook profilyje, todėl čia tik trumpai priminsime:

  • Patas palankiausias publikacijų laikas – trečiadienis 15–16 val.
  • Geriausias laikas, jeigu norite savo vartotojus pasiekti ir kitomis savaitės dienomis:
    • 12–13 val. savaitgaliais;
    • 13–16 val. ketvirtadienį ir penktadienį;
  • Tinkamiausias laikas pramoginio turinio postams (publikacijoms) – penktadienis, po pietų.

Antras dalykas, į kurį turite susitelkti, siekdami suvokti, kaip sėkmingai administruoti įmonės Facebook paskyrą, – tikslų nusistatymas. Aidis Dalikas savo knygoje apie Facebook galimybes „Reklama, kuri patinka“ ragina verslininkus, visų pirma, nusistatyti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus.

Pavyzdžiui, trumpalaikiams tikslams gali būti priskiriamos vienkartinės Jūsų įmonės vykdomos akcijos, kurias norite pristatyti visuomenei, na o, dirbti su ilgalaikiais tikslais – kur kas sudėtingiau. Ilgalaikiai tikslai privalo nubrėžti gaires visam tolimesniam Jūsų įmonės Facebook paskyros administravimui.

Jūs turite susikurti viziją, į kurią įeis ir Jūsų publikuojamo turinio pobūdis (pramoginis, informacinis, pažintinis ar visi kartu), turinio publikavimo dažnumas ir kiti techniniai dalykai. Tačiau už juos kur kas svarbesnis yra pagrindinis Jūsų įmonės tikslas. Galbūt Jūs trokštate:

  • Išpopuliarinti savo prekinį ženklą? Tada teks daug dirbti su ženklodara. Čia svarbiausia atrasti savo įmonės išskirtinumą ir visus pranešimus kurti, atsižvelgiant į jį. Privalote išlaikyti savo įmonės įvaizdį, tuo pačiu, būdami pakankamai lankstūs, kad prisitaikytumėte prie rinkos diktuojamų naujovių.
  • Surinkti kuo daugiau sekėjų? Šiam tikslui, pirmame etape, visiškai tinkamas būdas – kviesti visus savo ir savo įmonės darbuotojų ,,Facebook” draugus.
  • Užmegzti ir palaikyti ryšį su potencialiais savo įmonės klientais? Tai – antras žingsnis, plečiant sekėjų gretas, kuris prasideda nuo tikslinės auditorijos atsirinkimo, bei tinkamo turinio, skirto jai, generavimo. Svarbu stebėti skirtingų amžiaus ir socialinių grupių įsitraukimą, jų reakciją į skirtingus pranešimus bei daryti išvadas pagal surinktą statistiką ir vartotojų aktyvumą, t. y. stebėti, kokie postai – populiariausi ir sulaukia daugiausiai grįžtamojo ryšio.