Virtualus turas

VIRTUALUS TURAS – IŠSKIRTINIS BŪDAS REPREZENTUOTI VERSLĄ

Virtualus turas – erdvinių panoramų rinkinys, kuriame atskiros konkrečios erdvės dalys tarpusavyje sujungiamos į vieną loginę seką. Tarp virtualiame ture pateikiamų erdvės objektų galima patogiai naviguoti, naudojant kompiuterio pelytę, klavišus ar išmaniojo įrenginio navigaciją. Virtualus turas – naujas būdas reprezentuoti verslą, leidžiantis Jums interaktyviai pavaikštinėti po pasirinktą erdvę, apžiūrėti detales ir pajausti stebimos erdvės perteikiamą atmosferą.

Daugelis šiuolaikinių restoranų, prekybos centrų, turizmo sodybų, viešbučių ir kitų verslo šakų, kurioms reikalingas nuolatinis naujų klientų srautas, turėtų susimąstyti apie virtualius turus, galinčius reprezentuoti jų verslo objektą įmonės tinklalapyje. Virtuali ekskursija – galingas naujų klientų pritraukimo įrankis. Bet kuri organizacija, patalpinusi savo tinklalapyje 3D turą, taupo pinigus ir laiką, bei gauna pridėtinę vertę iš vis labiau populiarėjančio, modernaus reklamos būdo.

KUO IŠSKIRTINIAI VIRTUALŪS TURAI?

Tai yra veiksminga reklamos priemonė, leidžianti ypatingu būdu parodyti prekę ar paslaugą potencialiam vartotojui. Minėtoji reklamos priemonė sukelia žiūrovui „dalyvavimo pojūtį“ ir leidžia perteikti išsamesnę informaciją apie produktą ar paslaugą. Šiuos privalumus galima pasiekti, naudojant ryškius, įsimintinus vaizdus, kurie tampa interaktyvaus vartotojo įsitraukimo dalimi.

Svarbu ir tai, kad vaizdinė medžiaga suteikia spausdintinei reklamai neprieinamą dinamiškumo, kur kas didesnio perduodamos informacijos kiekio ir efektyvesnio jos įsisavinimo galimybes. Pastarasis privalumas itin pastebimas virtualiuose turuose, kuriuose Jūsų potencialus klientas gali pasijusti pilnai įsitraukiančiu į 3D ekskursijoje pristatomos erdvės „gyvenimą“. Šioms ekskursijoms paįvairinti naudojami iššokantys informaciniai langai, garso efektai, informaciniai blokai.

Virtualiais turais sėkmingai naudojasi nekilnojamojo turto kompanijos, kurioms ši rinkodaros priemonė leidžia supažindinti potencialius klientus su siekiamu parduoti objektu, neišeinant iš namų. Kita vertus, efektyvios virtualios ekskursijos yra kuriamos ir muziejams, kitoms kultūros įstaigoms, siekiant pristatyti jų demonstruojamas ekspozicijas. Taigi, 3D turai neaplenkia bet kurios verslo šakos, kurios tikslas – motyvuoti vartotojus aplankyti konkrečią erdvę.

Virtualus turas – naujas būdas reprezentuoti verslą, užkertantis kelią vartotojų pretenzijoms dėl lūkesčių ir realybės neatitikimo. Pateikdami profesionaliai sukurtą virtualų turą, Jūs padidinate pasitikėjimą Jūsų įmone, dėl aiškaus norimos pristatyti erdvės atvaizdavimo.

 

Mūsų įmonės atlikti turai:

Spausti čia: PAMATYTI