Kaip sėkmingai administruoti įmonės Facebook paskyrą? 2 dalis

Kaip sėkmingai administruoti įmonės Facebook paskyrą? 2 dalis

Kaip-sėkmingai-administruoti-įmonės-Facebook-paskyrą-2-dalis

 

Pirmojoje straipsnio dalyje aptarėme palankiausią laiką, skirtą skelbti pranešimus įmonės Facebook paskyroje, ir pristatėme pagrindinį darbo su Facebook verslo paskyrą aspektą – tikslų nusistatymą. Šiandien plačiau pakalbėsime apie patį turinį. Sužinosite, kaip sėkmingai administruoti įmonės Facebook paskyrą, optimizuojant skelbiamus pranešimus ir atsirenkant publikuojamo turinio pobūdį.

Optimizavimas

Facebook verslo paskyros optimizavimui, taip pat, kaip ir optimizacijai paieškos sistemose, galioja tam tikros taisyklės. Taigi, kokie aspektai gali iškelti Jūsų Facebook verslo paskyrą aukščiau kitų?

  • Teisingai parinkti raktiniai žodžiai. Siekdami sėkmingai administruoti įmonės Facebook paskyrą, turite apmąstyti tai, kokias užklausas dažniausiai vykdo vartotojai, ieškodami Jūsų verslo šakos įmonių, ir įrašyti tas užklausas į įmonės Facebook paskyros aprašymą;
  • Sekėjų skaičius ir jų aktyvumas; patiktukų (laikų) kiekis. Tai diktuoja kitą taisyklę: reikia siekti savo sekėjų bazės aktyvumo, skatinti jį, kviečiant diskutuoti, dalintis Jūsų pranešimais ir mėgti juos;
  • Jeigu turite ne tik savo įmonės Facebook paskyrą, bet ir esate subūrę grupę, svarbu atminti, kad aktualus jos aktyvumas ir reguliarus temų atnaujinimas. Tai galioja ir įprastam turiniui. Reikia reguliariai talpinti pranešimus, nepamirštant apie savo įmonės Facebook paskyros pildymą.

Turinys

Net jeigu kuriate Facebook verslo paskyrą, neturėtumėte kone kiekvieno pranešimo rašyti reklaminiais tikslais. Tai ne tik nepadidins Jūsų įmonės Facebook paskyros sekėjų skaičiaus, atvirkščiai – sumažins jį. Kur kas efektyvesnė taktika – siekti tapti naudingais Facebook vartotojams.

Egzistuoja socialiniuose tinkluose skelbiamo turinio formulė, teigianti, kad:

  • 30 % turinio turi sudaryti Jūsų verslo šakos tematiką atitinkančių pranešimų skelbimas;
  • 30 % – Jūsų įmonės naujienos (tai puiki niša savireklamai);
  • 30 % – humoras;
  • Ir 10 % – grįžtamojo ryšio skatinimas.

Pavyzdžiui, jeigu Jūsų verslo niša – elektroninė drabužių parduotuvė, dalį Jūsų Facebook verslo paskyros turinio gali sudaryti stiliaus patarimai; kitą dalį skirkite parduotuvės išpardavimams, naujoms kolekcijoms reklamuoti ir pan., dar vieną tokią pat dalį turinio skirkite juokingiems paveikslėliams ar įžymybių stiliaus klaidoms ir, kartą į mėnesį, renkite apklausas arba pateikite Jūsų sekėjams aktualius klausimus, ir kvieskite diskusijai.