Įvaizdžio įtaka pardavimams
Reklamos ekspertai teigia, kad įvaizdžio atsiradimo būdai skiriami į dvi grupes: tikslingai sukurto arba stichiškai atsiradusio.
Akivaizdu, kad verslui kur kas svarbesnis ir labiau siektinas pirmasis įvaizdžio formavimo būdas. T. y. kiekvienas verslininkas bei kiti įmonės darbuotojai privalo siekti tikslingai sukurto reprezentuojamos įmonės įvaizdžio. Štai kodėl, įmonės stengiasi viešintis, dažnas darbuotojas socialiniuose tinkluose nurodo savo darbovietę, o jo elgesys socialinėse platformose, taip pat, įtakoja jo atstovaujamos įmonės įvaizdį bei jos pardavimus. Tai itin pabrėžtina, kalbant apie aukštesnes pareigas užimančius darbuotojus.
Štai, kodėl įmonėms taip svarbu būti kuo atviresnėms savo klientams ir verslo partneriams. Todėl dažna šiuolaikinė bendrovė rodo savo viduje vykstančius procesus (kuria foto, video turinį), dalinasi kokybišku turiniu socialiniuose tinkluose, rašo blogus, dalyvauja parodose. Visa tai susideda į įmonės įvaizdį, susidomėjimą įmone, lojalumą jai, bei, jau minėtus, pardavimus. Vieša įmonė yra labiau skaidri, ja labiau pasitikima, ji sulaukia efektyvesnio grįžtamojo ryšio. Atitinkamai didėja įmonės pardavimai.
Viešumas ir tikslingas įvaizdžio formavimas, taip pat, lemia didesnį atotrūkį nuo konkurentų, kurie viešajam savo įmonės įvaizdžiui neskiria tiek daug dėmesio.
Pabaigai pateiksime VU profesorės Gretos Drūteikienės citatą. Specialistė linkusi įvaizdį suvokti kaip organizacijos vykdomos viešosios komunikacijos rezultatą. Tai svarus argumentas, į kurį privalu atsižvelgti kiekvienai sėkmės siekiančiai įmonei, nes TIKSLINGAS įvaizdis = EFEKTYVESNI pardavimai.