Įmonių istorijos (storytelling`ai) ir kodėl jos reikalingos Jūsų verslui?
Pradėkime nuo to, kas yra įmonių istorijos (storytelling`ai)? Tai trumpi video filmukai-pasakojimai, atskleidžiantys kaip gimsta įmonių produktai, paslaugos, kokios buvo sėkmės ar nesėkmės istorijos, patirtys. Pagrindinis įmonių istorijų uždavinys – išlaikyti žiūrovo dėmesį nuo pirmųjų sekundžių, dominti jį rodomo proceso dinamika, sukelti simpatiją pagrindiniam veikėjui. Ir šis metodas tikrai veikia! Ypač – socialiniuose tinkluose. Juk ir privatūs asmenys mėgsta dalintis savo istorijomis (stories). To paties jie laukia ir iš verslo. Todėl verslas privalo imti kalbėti vartotojams priimtiniausia forma.
Šiuos teiginius pagrindžia ir rinkodaros tyrimai. Pagal Michael Davis atliktą tyrimą, žmonės įsimena iki 65–75% informacijos, pateiktos istorijų formatu, ir tik iki 5–10% duomenų, gautų sausos statistikos forma. Todėl storytelling`as yra veiksmingas ir vis labiau populiarėjantis rinkodaros įrankis. Tai visiškai kitoks, novatoriškas bendravimo būdas. Kalbant rinkodaros terminais, storytelling`ai – tai menas perteikti informaciją pasakojimais ir istorijomis, kurių pagrindinis išskirtinumas – emocinga, spalvinga kalba. O būtent emocijos, bei galimybė pažvelgti į Jūsų verslo užkulisius, yra raktas į Jūsų klientų širdis.
Tai patvirtina ir šiuolaikinės rinkodaros specialistai. Lois Kelly savo knygoje „Rinkodara iš lūpų į lūpas“ teigia, kad „Emocijos lemia, ar žmogus po pokalbio ims veikti“. Emocijos visada siejasi su asmeniškumu. Todėl, nenuostabu, kad žmonės dažniau renkasi prekes ir paslaugas tų įmonių, kurias geriau pažįsta, kurių socialinis įvaizdis juos labiau palietė. T. y. jie imasi veiksmų (perka prekes ar paslaugas), veikiami emocijų.
Štai kodėl atėjo laikas pakeisti požiūrį į tradicinę reklamą. Socialiniai tinklai – puiki reklamos platforma, jeigu tik gebėsite juose išlikti populiariais. Puikus būdas tam užtikrinti – įmonių istorijos (storytelling`ai)! „Webin“ tikslas – kurti įsimenančias ir paveikias istorijas bei patarti!