B2B sistemų kūrimas
Kuriame B2B sistemas didmenine prekyba užsiimančioms įmonėms. B2B sistemų kūrimas didmenininkams – darbo platformos, jungiančios prekybą ir dokumentų tvarkymą, kuriomis naudodamiesi, ne tik Jūsų partneriai, bet ir personalas galės savarankiškai atlikti įprastus veiksmus, negaišdami laiko bendravimui su vadovais ir tarpininkais. B2B sistema gali būti naudinga daugeliu atveju ir išspręsti ne vieną problemą.
Galbūt Jūs samdote nemažą skaičių pardavimų vadybininkų, tačiau naujų klientų neatsiranda? Užsakymai priimami, derinami, apdorojami per lėtai? O gal įmonėje problema yra lėta darbo eiga nuo užsakymų priėmimo iki prekių pristatymo klientui, dėl kurios teisėtai ima piktintis Jūsų partneriai? Jūsų klientai skundžiasi prekių ar paslaugų užsakymų, prekių rezervavimų sudėtingumu ar nepatogumu? Šiais atvejais, Jums pravers jūsų darbo specifiką palengvinanti B2B sistema. Dar viena problema, kurią gali padėti išspręsti ši sistema: pernelyg didelis vadovų dėmesys dokumentacijos tvarkymui, apleidžiant tiesiogines savo pareigas.
Kokias paslaugas teikiame kurdami B2B sistemas?
Iš aukščiau išvardintų problemų, kurias padeda išspręsti B2B sistemos, akivaizdu, kad jos optimizuoja pardavimo skyriaus darbą, sumažina darbo sąnaudas ir įmonės išlaidas, palengvina klientams organizuoti ir vykdyti pardavimus. Toliau pakalbėsime apie tai, kokiu būdu kuriame ir administruojame B2B sistemas didmenininkams.
Visų pirma, didmenininkų klientai, prisijungę prie jų sistemos, mato jiems priskiriamas pirkimo kainas, visas PVM sąskaitas-faktūras, esamą kredito limito situaciją. Klientai gali pirkti ir rezervuoti prekes. Be kita ko, mes surišame B2B sistemą su Rivilė apskaitos programa. Taip pat siūlome akcijinių prekių valdymą, sistemos surišimą su kurjerių sistemomis (dpd, omniva, lpexpress, venipak) bei mokėjimų inicijavimo sistemomis.
Kodėl verta rinktis B2B sistemas didmeninkams?
B2B sistemų kūrimas ir plėtojimas naudingas dėl daugelio aspektų. Pagrindiniai jų yra šie:
- Pardavimų automatizavimas, pasiekiamas naudojant klientų pervedimą prie savitarnos paslaugų;
- Darbo operatyvumo ir pelno didinimas, optimizuojant vadybininkų laiką. Įdiegus B2B sistemas, jie turi daugiau laiko naujų klientų paieškai. Atitinkamai skirdami mažiau laiko dokumentacijai bei klientų aptarnavimui;
- Efektyvesnis darbo su filialais organizavimas: kainų ir likučių valdymas skirtinguose regionuose. Centralizacija ir bendros duomenų bazės valdymas;
- Individualūs sprendimai bet kokiems verslo procesams.
B2B sistemos didmenininkams yra vienas pagrindinių sprendimų, siekiant optimizuoti verslo, personalo ir pačių vadovų efektyvumo, bei darbo operatyvumo procesus. Susisiekite su mumis ir sužinokite, kaip pritaikyti B2B sistemas Jūsų versle.