Socialinių tinklų marketingas

Socialinių tinklų marketingas

Socialinių tinklų marketingas

 

Populiarėjant socialiniams tinklams, išaugo ir rinkodaros specialistų susidomėjimas tokiomis svetainėmis, kaip Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn ir kt. Socialiniai tinklai tapo nauju tikslinės auditorijos šaltiniu, reklamuojant prekės ženklus ir įmones. Labai greitai socialinių tinklų marketingas – Social Media Marketing (SMM) – tapo vienu iš internetinės rinkodaros komplekso elementų.

Virtualios komunikacijos pasaulis vystosi ir kinta kas sekundę. Facebook tinklas, iš pradžių, skirtas tik Harvardo universiteto studentams, dabar (2019 m.) turi daugiau nei pusantro milijardo vartotojų. Na, o Instagram tinklas, sukurtas kaip paprasta programėlė, vos per keletą metų tapo pilnaverčiu socialiniu tinklu. Tai tik keli faktai, įrodantys, kad socialinių tinklų marketingas taps vis aktualesniu ir galingesniu įrankiu.

Jau dabar, naudojantis šiuo įrankiu, rinkodaros specialistai geba lengviau pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją. O tai, savaime suprantama, ne tik kelia įmonių populiarumą bet ir lemia augantį jų pelną. Tai itin aktualu smulkiajam verslui, kurio savininkai gali susidurti su reklamai skiriamų lėšų trūkumu. Tokiu atveju, socialinių tinklų marketingas gali tapti prieinama tradicinės reklamos alternatyva.

Socialinis marketingas: iš ko jis susideda?

Socialinių tinklų marketingas jau išaugo iki ištisos industrijos. Per gana trumpą laiką, sukurta nemažai metodikų, skirtų paversti socialinius tinklus tikra aukso gysla. Žinoma, išvardinti visas strategijas, neužtektų ir nemažos knygos. Tuo labiau, kad kiekvienas socialinis tinklas turi savų ypatumų. Tačiau, galime pateikti kelias, pačias populiariausias metodikas:

  • Tikslinė reklama socialiniuose tinkluose (angl. Targeted advertising). Tai reklama, rodoma tik pasirinktai tikslinei auditorijai, konkrečiame socialiniame tinkle. Gebėjimas atsirinkti aktualią tikslinę auditoriją – taip pat nemažai laiko ir pastangų reikalaujantis darbas, kurį reikėtų patikėti specialistams;
  • Konkursų organizavimas – gana prieštaringa, bet labai paplitusi metodika. Mainais į prizą, socialinių tinklų vartotojų prašoma dalintis įmonės profilyje paskelbta informacija bei tapti šio profilio sekėjais;
  • Bendravimas su vartotojais. Daugiausiai laiko atimantis, tačiau, pats naudingiausias būdas išnaudoti socialinio marketingo nešamą naudą. Tai leidžia geriau perprasti vartotojus ir įgyti jų pasitikėjimą.

Tai vos keli įrankiai, padėsiantys išsemti socialinių tinklų nešamą naudą. Jų yra kur kas daugiau, o pats socialinių tinklų marketingas – nuolatinis, nuoseklus ir meistriškumo reikalaujantis darbas, kurį svarbu patikėti profesionalams. Tik tokiu atveju, Jūsų įmonės socialinio tinklo profilis ims nešti pelną Jūsų verslui. Palikite mums užklausą ir pradėkime vystyti Jums aktualius socialinius tinklus kartu!