Rekomendacijų galia Facebook’e

Rekomendacijų galia Facebook’e

Rekomendacijų galia Facebook'e

Rekomendacija – NEMOKAMA FB Reklama

Kiekvienas socialinių tinklų vartotojas priklauso aibei įvairių grupių. Žinant šį faktą, būtų nuodėmė nepasinaudoti juo, kaip pardavimų skatinimo įrankiu. Asmeninės rekomendacijos, dažniausiai, gimsta individualiai, kai esamas įmonės klientas ar jos darbuotojas nori pranešti apie savo įsigytą/atstovaujamą prekę ar paslaugą platesniam žmonių ratui. O socialiniai tinklai – puikus būdas tai padaryti. Jie leidžia kur kas efektyviau megzti asmeninius ryšius.

Šiam reiškiniui apibrėžti netgi sukurtas specialus terminas – socialiniai pardavimai – tai socialinių tinklų naudojimas, siekiant užmegzti ryšius su potencialiais klientais. Itin svarbu aktyviai reikštis socialiniuose tinkluose tam, kad Jus atsimintų, dalintųsi Jūsų turiniu, sektų Jus ir tam, kad rekomenduotų Jūsų prekės ženklą.

Turbūt Jums pažįstama situacija, kai konkrečių įmonių darbuotojai vakarais skiria nemažai laiko, dalyvavimui įvairiose FB grupėse (bendruomenėse). Ir, pamatę jose pranešimą, kad grupės narys kažko ieško, minėtieji darbuotojai ar vadovai įkelia nuorodą, taip rekomenduodami savo įmonę, įmonę, kurioje jie dirba, dirbo ar joje dirba jų pažįstami žmonės, buvę ar esami klientai. Taip pat parašo, kodėl jie ją rekomenduoja.

Kitas aspektas yra tai, kad įmonių vadovai, savininkai yra linkę pasidalinti kontaktais ant savo FB sienos su rekomenduojama įmone ar žmogumi specialistu. Taip mezgamas platus rekomendacijų socialiniuose tinkluose voratinklis, užtikrinantis informacijos apie konkrečią įmonę sklaidą. Pabaigai, priminsime seną tiesą: asmeninė rekomendacija – geriausia NEMOKAMA reklama!